Mitjançant aquest tràmit podreu sol·licitar un dels diferents tipus de certificats d'empadronament que l'Ajuntament emet.
Termini de validesa Depèn de l'administració o lloc on s'hagi de presentar, però amb caràcter general aquest període sol ser de tres mesos.
Qui ho pot sol·licitar:
Qualsevol persona major d’edat. Les persones majors de 16 anys si són emancipades al Padró poden actuar com a majors d’edat i els menors d’edat casats també tenen la condició d’emancipats. En ambdós casos caldrà acreditar la condició. En els casos de persones incapacitades o de les quals algú en tingui la tutela, el tràmit podrà realitzar-lo aquella persona que tingui els poders, tutela legal, etc.
Quan ho pot sol·licitar: Durant tot l'any
Tipus i cost:
• Certificat individual: especifica l'adreça actual d'una persona al municipi
• Certificat de convivència: especifica les persones que conviuen actualment en una adreça del municipi)
• Certificat històric individual:especifica l'historial d'una persona per les diferents adreces on ha viscut al municipi i el temps que ha estat empadronada en cadascuna d'elles.
• Certificat històric col·lectiu del domicili: especifica, a partir d'una adreça, el temps que han conviscut les diferents persones que hi han estat, o estan encara, empadronades
(preus segons l’ordenança d’expedició de documents)
Podeu sol·licitar-lo:
Presencialment. a l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC), Plaça Carles III, núm. 13 CP43540 Sant Carles de la Ràpita.
Telefònicament. a l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana (OMAC) al tlf 977.740.100.
Telemàticament: A través d'aquest mateix lloc. Premeu el botó TRAMITAR.
Temps de tramitació: En el termini d’1 dia, com a mínim, la persona sol·licitant podrà recollir el certificat a les dependències de l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana (OMAC).
Caldrà la identificació mitjançant DNI/passaport/ o qualsevol altre document que acrediti la persona.