De caràcter personal i intransferible, no obstant això, els beneficis que atorga són d’aplicació al vehicle conduït o ocupat per la persona titular de la targeta d’aparcament. Està subjecta a renovació cada 2 anys. Podrà ser utilitzada pel vehicle autoritzat, juntament amb la targeta d’aparcament de persones amb disminució expedida per l'Administració. L’Ajuntament fixarà la zona destinada a la reserva amb senyalització horitzontal, valorant conjuntament els criteris de proximitat al lloc sol·licitat, els corrents circulatoris, i la disponibilitat d’espai viari. Les persones titulars de la reserva estan obligades a comunicar qualsevol modificació de les circumstàncies que van permetre l’autorització. Les modificacions es comunicaran mitjançant instància (canvi de matrícula, canvi de domicili, etc...) i adjuntant la documentació que acrediti la modificació.
Qui ho pot sol·licitar: La persona titular d’una targeta d’aparcament per a persones amb disminució, o el seu representant degudament acreditat. La persona sol·licitant ha de complir els següents requisits:
Quan ho pot sol·licitar: Durant tot l’any, un cop estigui en disposició de tota la documentació. Cost del tràmit:
Gratuït. Temps de tramitació: De 15 a 30 dies
Pl. Carles III, 13
43540 - San Carles de la Ràpita
Prèviament cal que el Departament d'Administració de la Policia Local revisi la documentació.
Imprès de sol·licitud: document normalitzat facilitat per l'Ajuntament on s'han de consignar les dades identificatives del sol·licitant, i emplenar correctament. Per fer el tràmit cal aportar aquesta documentació:
En el cas de ser Titular conductor, a més, permís de conduir en vigor En el cas de ser Titular no conductor menor d’edat, DNI (o permís de residència els estrangers) del pare, mare o tutor legal.
2 anys, subjecta a renovació si persisteixen les condicions que varen motivar l’atorgament